Merhaba güzel anneler … 2 ay once doğum yaptım yaklaşık bir 10 gündür filan lekelenmem durdu berrak akıntıya dönmüştü henüz adet olmadım dün gece durduk yere pembe leke geldi sildigimde akıntıyla karisikti ben adet kanaması sandım basliycak heralde diye düşündüm ped taktım bir kaç damla gelmiş bugün de silindiğimde hafif kahverengimsi akın ti ile karisik oldugunu gördüm bu nedir bir fikri olan varmı.. (sezeryan doğum yaptım )