Sizin bebeklerinizde de oluyor mu merak ediyorum. Oturuyoruz mama sandalyesine iştahla yemeğe başlıyor. 2 kaşık iştahla yedikten sonra çığlık çığlık ağlıyor. Kaldırıp sırtına vuruyorum gaz çıkarıyor sonra Tekrar mamaya hamle yapıyor ver diye.3 kaşık yedikten sonra yine aynı şey 🤦♀️🤷♀️ ben anlamadım ki