-nuurr9206 saat 3 ve ben hala salliyorum sahurum öylece masada kaldı uyuttum ama sürekli gaz sıkışıp uyanıyor bacım ben 2 3 yaşına kadar uyku düzeni beklemiyorum zaten gazı durulur dişi başlar analar uyumadan büyütür resmen Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲 kullanmadığım ilaç kalmadı ne denediysem olmadı bio ve sarbsimplex kullanıyordum yeni kestim çünkü hiç faydası yok artık bünye alıştı o yüzden kimyon çayı çok işe yarıyor kendim iciyorum hem sütümden ona geçiyor hem eşarpla süzüp bı kaç çay kaşığı iciriyorum rahatlıyor