srcyhy
benimki hiçbişey yemiyo cildircam. siz neler hazırlıyorsunuz. bi kaç tarif verin lütfen. kahvaltı ve öğün olarak.
Hullusss
Kahvaltı olarak peynir , yumurta sarısı , az pekmez yiyor. Bugun çok az zeytini denedm. Öğlen çorba yiyor, yoğurt. Arada meyve. Süt ağırlıklı gidiyorum . Kilosu iyi şuan. Kahvaltıda yumurta sarısı , bebek ekmeği var onu , lor peyniri. Çok az da pekmez hepsini karıştır az ez bebeğine göre. Pütürlü yiyemiyorsa mama gibi yap. Suyla ıslatabilirsin yada ıhlamurla.
cerenduran
yaa yemelerine çok dikkat edin. benim ki de yemiyordu kilo boyu da persentilde normal çıkıyor diye üstelemedim. gönlü kırılmasın yemekten soğumasın dedim. sadece sevdiği şeyleri verdim ve emzirdim. 9. ay tahlillerinde demir ve b12 düşük çıktı tefavi oluyrz
happymum
Kahvaltıda yumurta sarısı peynir ceviz ve şekersiz marmelat, sonra öğlen yemeği ona göre yaptığım bir ev yemeği ya da çorba olabilir örneğin ıspanaksa yanında yoğurt da yediriyorum 2 öğün bir oluyor. Sonra 4-5 gibi meyve, en son 7.30-8 gibi bizimle akşam yemeği yine ne varsa, çorba yediyse yemeği akşam veriyorum ya da tam tersi . 9-10 gibi de uyuyor
happymum
Bazen çok zevkli yiyor bazen zar zor bizim de değişiyor yani