Binnur94 Merhaba bebekleriniz dış çıkartırken calpol şurup kullandınız mı faydası oldumu ?bebeğim 9 aylık dış çıkartıyor çok huzursuz
Eymenduygy Binnur94 tetagil diş granüllü kullanabilirsin ben günde 1 kez veriyorum çok rahatlatıyor. Taze soğan, havuç da, diş kaşıyıcısını buzdolabında biraz bekletiyorum onun ile de rahatlıyor 😌
uykusuzMoMm Eymenduygy cnm o tetagili önermiyrlar dişte yamuk luk vs yapıyormus bızde su an diş dönemndyz kullanmak ıstyrm ama korkuyorm
Eymenduygy uykusuzMoMm hayır doktorumuz gün de 1 kez kullanabilirsin dedi. Tamamen doğal içeriği. Diş jellerini önermiyorlar ama evet. Osanit var birde ama Türkiye de yok. Olanlarda gerçek mi değil mi belli değil. Sakın kullanmayın akrabanı yurtdışından getirmediyse dedi. Tetagil 3 kez kullanabilirsin günde diye belirtiliyor üzerinde bize 1 tane yeter suan size dedi. 🤗
uykusuzMoMm Eymenduygy aaa oylemı canm tesekkur ederm eşime soyleyım de alsın bende kullanayım gece uyumuyor aslında uyuyo ama 1 aydır hergun sabah 7 dıyınce bır saga bu sola kıvranıp duruyor gazı var gıbı gozunu acar acmaz gulmeye baslıyor diş yerı cok belırgın cıktı cıkacak ama o kıvranmasını anlamadm gıttı hergn aynı saatte normalde 10 bucuk 11 e kdr uyurdu gecede bir defa uyanır mama ıcer gerı hemen uyurdu
Eymenduygy uykusuzMoMm taze soğan soğuk havuç falanda iyi gelir aslında eline verin ağrısını alır 😌 biz normalde 7.30 da uyanıyoruz en geç düzeni öyle alıştık 🤣 ama damağı çok fena 5.5 aylık iki güler beş ağlar mızmızlanır bu aralar böyle gidiyoruz. Bembeyaz görünüyor ama patlatamadı bir türlü.
uykusuzMoMm Eymenduygy taze sogan verıyorm pırasa ile bıde ekmek cok sevıyor elınden aldıgım zaman ekmegı kıyamet kopuyor 😅 basında beklıyorum elınden atana kdr koparıp bogazına kacar diye