Bir kızım var 1.5 yaşında bebekliğinden bu yana hep huysuz bir çocuktu daha 1 aylıktı kucağımıza alırdık otururduk başlardı bağırmaya oturduğumuz için öyle böyle büyüttük şimdi yürüyor, derdini anlatıyor ama beni bırakmıyor illa yanında olucam yanına gidince de meme istiyor hep o da tamam ama yemek bile yapamıyorum bir şeyle oyalanma süresi 5 dakika sonra bacaklarıma yapışıp ağlıyor, kimse de durmuyor hep yardımcı da çağıramam birilerini evde zorla aperatif şeyler hazırlıyorum annemlere yerleşmeyi bile düşündüm büyüdükçe geçiyor mu bu durum 😥