Berfingngrn Solda varmış gibi duruyor ama benim kızımın da böyleydi.Hatta daha bile kayık duruyordu.Doktora gittiğimizde şaşı mı diye sormuştum gülmüştü adam 🙃 1 yaşa kadar normalmiş gizli şaşılık oluyormuş ama bu bebekliğin verdiği bişeymiş gözlerini tam olarak bilinçli kullanmadıkları için.Devam ederse 1 yaşında getirin dediler şuan hiç bişey yok ikisi de normal.İçine şüphe düştüyse götür tabi ama geçicidir 🙂