NazCem43 bebekler ne kadar gaz çıkarsa da gazi bitmez maalesef. Zorlanması hem gaz hem kaka yüzünden muhtemelen. Gaz yapan yiyeceklerden uzak durun. Yemeklerinize kimyon dökün öyle yeyin. Bebeğiniz de masaj yapın , bacaklarını bisiklet sürer gibi haraket ettirin yavaş yavaş alışacak, geçmiş olsun.