Mylittleponyy kabızlık varsa çok zorlar onu, benim de bebeğim de kabızlık problemi yaşadık beni emmeyi bile istemiyordu geçti Allah’a şükür. Ama eğer kabızsa biraz verme derim zaten 6 aylık olunca vermek zorundasın artık ek gıda, problemi atlatana kadar verme biraz sindiremiyor olabilir