Gokce07 bizde sidefere başlamıştık. Ve bebeğim 5 gün yapamayınca ilaca ara verdik. 1 hafta yine yapmadı. Doktorumuz ile görüşüp probiyotiğini günde 2 kez vermeye başladım. O sayede yapabildi 1 hafta sonra. İlacı kullanamıyorum. Üstelik kızımın bağırsak sistemi bozuldu. 🤷🏼♀️