ilkgozagrimm [url=https://resimyukle.link/i/AhfTj][img]https://resimyukle.link/img/AhfTj.jpg[/img][/url] oturma odama ince halı kestirdim cok begendim bu deseni ama bi model daha vardı bu kezde aklım onda kaldı ama koltuklara en cok bu uyum saglıyordu.
zarifbirhanim ilkgozagrimm Güzel olmuş ama koltukla halı arasında biraz boşluk biraksaydiniz daha ferah olurmuş gibi geldi ☺️ güzel günlerde kullanın
Prensannesiyimm ilkgozagrimm ya bende kestircem ne kadara kestirdiniz acaba bu arada bu serdiginiz çok güzel
ilkgozagrimm Mircet sagol canım cocuk olunca bunlar rahat olur diye düşündüm diger halım beyazdı bide
ilkgozagrimm zarifbirhanim hiç sorma canım büyük kestirmişim bayramdan sonra dedigniz gibi yanlardan kestircem 😊
ilkgozagrimm MeryemEslem ikisinin arasında kararsız kalmıştım en son digerini karar verip kestirdim evet buda güzel