Ebru33 Kızlar aynı post ama bu hastalık var bizde oglum sabah Sarı mukuslu kaka yaptı acaba sizin basınıza geldi mi bu sekilkde kaka
Kubra_2019 Suriyelilerden gelen bir bulaşıcı hastalık el ve ayak tırnakları zamanla dökülür vücutta döküntü okur ateş halsizlik ve değişik diski hali kişiye gire değişir. Bulaşıcı olduğundan dikkat edilmelidir. Geçmiş olsun
Ebru33 Kubra_2019 teşekkürler canım doktorumuz da korkulacak birşey yok dedi ama ben tecrübeli annelerin fikrini almak istedim.
Kubra_2019 Ebru33 Korkulacak çok ciddi bir hastalık değil ama çocuklarımız etkileniyor sonuçta siz gene dikkatli olun hu dönemde com hijyen davranın.. Yoksa gitmez birde bağışıklığı güçlendirin ayran yoğurt kefir gibi. Geçmiş olsun 😊
Ebru33 Kubra_2019 saol canım dikkat ediyorum cok ediyorum ama iste nasıl geldi nasıl oldu ben anlamadım.
Marinedeniz Bu hastaliga bizzat kendim yakalandim ben doktor bile sasirmisti bebeklerde gorulen bir hastalik diye bagisiklik sistemi zayiflayinca olur demisti bulasici degil bu arada bana krem felan vermisti gecmisti sonrasinda
Marinedeniz Ebru33 bir haftada gecmisti canim oyle uzun surmuyor bn de oksuruk de yapmisti bogazimda da vardi el ayak agiz hastaligi diye geciyor ztn bol bol c vitamini kefir felan icirirsen gecer cabucak
Ebru33 Marinedeniz biz ilk ateşle karşilaştık doktor dedi üsütmüş bogaz yollarını 1.5 gün antibiyotik ve aferin içti oglum akşamı ayaak topugu kırmızı benekli daha sonra ayaklara ve vucuduna geçti biz üstüme dedin sonra buna dondu burnunda da hırıldı var doktorumuz gelmeyin bir sorun yok korkmayın dedi yoksa ben 10 kez hastaneye gitmiştima
Bebegmvebenn Benimde kızım şuan el ayak ağız hastalıgını geçiriyor 4. Gün ama hala ateşi var eskisi kadar 39,5 lete cıkmasafa ama yaraları cok acıyor ve ilaç içiremşyoeum direk dışarı püskürtüyor napıcağımı şaşırdım