Ervairmak Elif1010 nerde gorevde tayinler belli oldu mu bizde bekliyoruz. benim eşimde poh suriyede 3 buçuk aydır.20 günü kaldı gelecek
Elif1010 Ervairmak cidden benim eşimde görevde Suriye de 26 sında mı dönecek cuma diyorlar biz eşya almadık en son batıya dönerken alacağız da evden çeyizi topluyorum ondan gidemedim
Ervairmak Mom587 4. Ay aşısına gittiğimizde sağlık ocağı verdi ama onda çok katkı maddesi var die ben kullanmadım doktorada gitmedik eczaneden almayı düşünüorum yada doktor hangisini onerirse
birboncukannesiiii Ervairmak bestiron. zeytin yağlı ve c vitaminli. aslında sidefer vericekti dr ama kızımın süt alerjisinden dolayı bestiron verdi.
Ervairmak birboncukannesiiii sut alerjisi ile alakası ne Zaten emmeden bir saat sonra emdikten 1 saat sonra verin dio doktorlar
birboncukannesiiii Ervairmak ben 7ay süt ve süt ürünleri tüketmedim. Kızımda inek sütü alerjisi vardı. sideferde de süt proteini var.
dehsetulvahset Ervairmak bende ferrum kullaniyirum ama duzenli kukkanamadim ya merak ediyirum degerlerinu ind iyidr
Ktuna Bizimde 1 yaşına kadar değerleri iyiydi bugün tekrardan kan değerlerine bakıldı demiri biraz düşük çıktı (13 aylığız) doktor newvit diye bi marka söyledi yarın alıp kullanacağım bakalım. En korktuğum dişleri boyaması 😔