Havva001 1 ay yirmi günlük bebeğim var doğduğundan beri yapışık ikiz gibiyiz artık bir sorun var doymuyormuyoksa diyip doktora götürdüm haftalık kilo kontrolü yapıldı asla mama vermemem gerektiği söyledi doktorumuz kolik bebekmiş anne karnında gibi hissediyor muş kendini o yüzden memeden anneden kopmak istemiyormuş kilo kontrolü yaptırın sağlık ocaklarında ebeler yardımcı oluyor ona göre doktorunuza bildirin sonra mama başlayın nacizane fikrim