Elif1010 ya soyleki aksam mesela bundan once oyle bir geliyorduki 8.30 da bizimkide uyuyordu.ama bu 4.ayda uyku aralari acilinca sistem karisti.mesela onceden 1.30 saatte bir 30.dk uyurdu.mesela diyelimki 18.00 de uyudu 18.30 da kalkti 20.00 engec 20.30 da gece uykusuna baslardi.ve gece 1 kere kalkar sabah 6 ya kadar uyurdu.bu ayda karisti iste uyku aralari acildi ve yenisini bir turlu oturtamiyoruz.simdi 2.00 saate yakin uykusu geliyor ama bazen uyuyor bazen direniyor niye boyle oluyor anlamiyorum iste.bizde odaya gidiyoruz perdelerimizi cekiyoruz arada muzik aciyorum pijama giyiyoruz altini aliyorum.ama iste bu ay bi gariplik var kimi uyuyor kimi uyumuyor gunduzleri ve saatler hep kayiyor haliyle.memede uyumak istiyor yataga yatirinca kiyameti kopariyor. bazen hic sorunsuz uyuyor yatagindada yatirdigim saat araligi hep ayni ama iste niye bende cozemiyorum.