annesininbitanesi11 yenir tabi.. ben bilmezdim ama evlenince eşimin ailesi yapıyor sık sık çok sevdim. Hemde güzel tarif vereyim fikir olsun. Taşlığı güzelce haşlayıp suyunu süzüyoruz sonra yaptığımız patates püresinin içine katıp yiyoruz.basit ama çok lezzetli oluyorrr