Mehmuhmus Merve-eee çoğu yaptırmıyor muş zaten aşı takviminde normalde 12 ayda görülen aşı nette zamanında yaptırın yazıyor hep ama çok kararsız kaldım zaten dışarı çıkmıyoruz Suriyeliler yüzünden ek olarak 9 ayada alınmış bu aşı
Merve-eee Mehmuhmus anladim, 9.ayda doktora goturelim diyorduk, asiya karar vermeden goturup bir de doktoruna danisalim bari, bilemedim. Saglicakla kalin 🙋🏻♀️
Sadus Mehmuhmus Ben vurdurdum hatta aşı yoktu 3 gün sonra arayıp gelin dediler1 yaşında 3 tane yapılacak dediler hiç ağlamadı.ben yaşında artı menenjit asisi falan yaptircam özel aşı o
Mehmuhmus Sadus menenjit aşısını bende yaptircam bı tek bu asida çok kararsız kaldım şimdimi vurdurayim yoksa yasindami diye