elif_kerem Perony sütüm azalmadı benim 2 aylıkken başladı 3. Ay dolana kadar meme reddi oldu ala dediğim gibi uyutup veya üstünü soyup hep emzirmeye çalıştım az da olsa eger çok stres yaptıysanız o da sütun azalmasına sebep olmuş olabilir
Perony elif_kerem elimde değil doymuyo diye yapıyorum pozitif olmaya çalışıyorum yetiyo sütüm bol diyorum sonra bi sağıyorum 10cc çıkınca motivasyon yerlere iniyor 🤷🏼♀️ Hayırlısı allahtan artık
elif_kerem Perony bide benim bebeğim alerjik olduğu için diyet yapıyorum sütümü etkilemesin diye süt yapıcı stilltee diye bi çay verdi isterseniz onuda bi deneyin