Kızlar benim bebişte oyle bazen tüm gün uyku bazen hiç gözünü kırpmıyo ama ben soyle düşünüyorum büyüyorlar algısı acılıyor herşey dikkatini cekmeye baslıyo kendinizi öyle düşünün Bi hiç bilmediğiniz birşeyler oluyo etrafta ve anneniz uyumanızı bekliyor yada karnini zda gaz var iki büklüm nasıl sakin durup aglamayacaksınız ben boyle bakıyorum ve Kendimi sakinleştiriyorum yapacak bişi yok Bi şekilde büyüyecekler 🙏🙏😃