Merhabalar ✋
Kızlar dün nörologuma gittim ve diyetisyen+psikiyatri şart hemen dedi. Diyetisyen var elimin altında ama psikiyatri kadın olsun istiyorum. Gittiğim hastanedeki de erkek. Psikoterapi merkezlerini arıyorum hep 500 TL civarında. 300e razıyım. Dürüst olalım devletteki psikiyatri doktorları insanın yüzüne bile bakmıyor. Sinirlimisin al şu ilacı hadi yallah. İstanbul’da yaşıyorum. Beylikdüzü’nde ikamet ediyorum. Çok uzak olsun istemiyorum. aranızda psikiyatriye gidip memnun olan ya da fiyatlar hakkında bilgisi olan var mı?