Oğluşumun doğum gününe az kaldı ben odasına dekoratif raf düşündüm çokta güzel. Ama eşim ona özel birşey olsun diyor. Küçücük bebeğe özel ne olabilir ki 😄 eşime göre oğlumun odasına aldığım şeyler bana alınmış gibi. Sanırım onun odasını kendi hayallerimle süslüyor olabilirim 😍😄