Ben bebeğim daha 3 aylıklen gece emzirmesini bıraktım.Yani şöyle bebeğim uyanmadıpı sürece bende uyanmıyordum.Bu şekilde gece deliksiz uykuya geçtik.Daha sonda gün içerisinde uyku saatlerini kendimce ayarladıktan sonra çok uykusu geldiğini anladığım zaman yatağına yatırıp üstünü ve yüzünü sürekli kullandığı battaniyesi ile örtüyordum.Nasıl bi bağ kurdu bilmiyorum ama bunu alışkanlık haline getirdi o battaniyeyle yüzünü örttüğmde kendş kendine uyuyor.Uyuduktan sonra yüzünü açıyorum ki nefesi rahat olsun.Ama bu şekilde alışana kadar ağlamalar elbette oldu,pes etmedim.Şuan desteksiz uyuyor ☺️