Durubkt benim kızımda 10 ay 13 günlük aynı durum bzdede var. Yüzüstü yatıyor ağlıyor emeklememek için. Ayağada bzm yardımımızla kalkıyor yürğteçi istemiyor artık ellerinden tutup yürütmemizi istiyor o durumda bze zahmet ama yapıyoruz. Eş dost direk yürüyecek takılmayın dedi,bizde takılmıyoz artık zamanı gelince yürür.