Pinars_21 önce görümcemden aldığım cırt cırtlı bi korse var markasını bilmiyorum onu kullandım şimdi hala devam ediyorum henüz l bedenim daha, çok kilo almıştım ben, sonra e bebekin kendi markası var owni miydi yanlış olmadın onun s bedenini aldım normalde gebelikten önceki bedenimdi, hem sarıyor hemde dik durmanıza yarıyor, sonra ona geçicem sabırsızlıkla bekliyorum