Yunusongl Üşüyerek terliyorum emziriyorum bebeğim 55 günlük ishal gibi kaka yapıyo neden oluyo anlamıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum hasta olmasından çok korkuyorum
Egemen00 Yunusongl ishal gibi kaka yapması çok normal anne sütü alıyorsa sende üşütmussun sanırım dikkat et kendine dinlenmeye ve ıhlamur çayı tüket