DuruAlcin 3 aylık bebeğim var. yüzü için nemlendirici kullanmak istiyorum.önerileriniz nedir? Bir ara alerjiden egzama olmuştu. hametanla kurtardık. Ama sabit yüzünü nemlendirmek istiyorum. yüz-vücut olarak da olabilir.
41esra DuruAlcin yüz vücut olarak bioderma atoderm kullanıyoruz egzaması vardı sürekli nemli durması gerekiyor memnunum. Birde ben kullanmadım ama burda mustelayı da çok önermişlerdi 🤷🏻♀️
ZehraSareMom DuruAlcin Bepantholun pisikk kremini siruyorum yüzünü cizdikce veya kizarik oldukca banyo sonrasi da kullaniyoeum koltuk altlarina yuzune cok memnunum
ikbil20 Bizim de cildimiz egzamaya meyilli. Sebamed kullanıyorum. Yüzündeki geçti kullandığımdan beri. Gün içinde düzenli kullanıyorum.
Ikraamom DuruAlcin mod. Lar yüzünden artık gözüme batıyor öneri etiketi eklemeyi unutmuşsun 😂 krem hakkında bilgim yok bu arada 🌹
sevimlienerji DuruAlcin Bioderma atoderm canım kesinlikle bizde onu kullanıyoruz çok güzel nemlendiriyor ve uzun süre gidiyor
ikbil20 DuruAlcin hayır üzerinde hassas ciltler için yazıyor resim yüklemeyi bilmediğim için atamadım 🤷🏻♀️