Merhabalar ben de sürekli olan birşeydi ve düzeliyordu pompa ile sağdıktan sonra şimdi göğsümün alt kısmı gögsümün vücuduma bağlı olduğu taraf misket gibi şişti iltihap topladı antibiyotik kullandım başka ne yapılabilir ⅔ gündür şişlik inmiyor ve ağrıyor