Annis-ogul MutluU senede bi iki kere kampanya veriyoe cnm koleksiyon kaybediyorsun 25 kişi senin koleksiyonu kaybedince 25 tl hediye geliyo
Annis-ogul Mehmetmetinim favorilerime gir cnm orda koleksiyon altinda yazar wu kadar kaydedilmesi diye.goruntuleme geçersiz
Annis-ogul Mehmetmetinim aynen xnm doğru olan o gün içinde düşer sisteme.ama sen indirim kuponları yazan yere tıkla bir orda varsa cikar
Deletedmom_9857 Kimsenin günahını almak istemem ama 30 kaydedilme varken bugün 27 tane var napıyolar acaba indirim bitmeden geri mi siliyorlar çok saçma 😏🙄
Annis-ogul Deletedmom_9857 olabilir cnm.bnde de cok oluyor bn 65kaydetme yapmisim bnde 29 kaydetme var .bide yalan söylüyorlar kaydettim diye
Deletedmom_9857 Annis-ogul Aynen canım 100 kişiye yakın kaydettim beni kaydeden 30 😏3 de geri çıkmış bir daha böyle kaydet kazan durumu olursa koleksiyon adı söylemiyseniz kaydetmicem 😏
Annis-ogul Deletedmom_9857 bn hep isim soyleyerek kaydettim ama hakka girmemek için isim söylemeyeni de kaydettim .elime yapışmaz dedim .biliyordum boyle olacagini😀😃😄
Deletedmom_9857 Annis-ogul Bende hep isim ile kaydettim valla saçmalık ama kimbilir kaç kişin hakkı iptal oldu
Annis-ogul Deletedmom_9857 aynen oyle .25 lirayla zengin de olmam fakir de😀😃😄herkesin kendi vicdanına kalmis birsey .maksat oyalanmak olsun işte.
Deletedmom_9857 Annis-ogul Orası öyle 25 TL ilk indirimin peşine düşmekten değil ama vakit ayrıp bişeyler yapılıyorsa hakkını vermek lazım