Biz 1. Ay aşısını vurulduk 10 gün önce Hepatit b ikinci dozmuş. Allaha şükür bir sıkıntı olmadı.
Ama ikinci ay üç aşı vurunuyor, biri verem aşısı olduğu için 3 gün yıkamayıp o bölgeye çok değmemeye çalışın ateş huysuzluk yapar dedi. 28inde gideceğiz bende çok korkuyorum 😕