Merhaba bebeğim 8 buçuk aylık. Son zamanlarda ateşi vardı. Vücudunda döküntü olmuştu. 3 gün önce horlamayla beraber hırıltı başlayınca doktora göturdum bronşit olmuş yavrum 😭. Doktor 1 hafta buhar verecek geçmezse hastaneye götür sürüntü yaptır dedi. Dünde ben kötulendim grip olmuşum bugünde. Burnum akıyor ve hafif öksürük var. Birazda bacaklarım ağrıyor gibi. Surekli balgam atıyorum. Acaba covid mi oldum diyorum. Bebeğim daha çok küçük. Emziriyorum birde. Oyle birsey varsa ya kızıma bulastiysa ben ne yaparim😭😭. Covid geçirenler nasıl atlattınız. Belirtileriniz neydi. Şuan maske takıyorum ne olur ne olmaz diye