Mom081 Arkadaslar 2 aylik bebegim var bugun asi oldu bu ilaci verdiler sizede bunumu yazdilar nasil iyi geliomu
eceunverkanra Mom081 Bize calpol surup vermisti doktorumuz atesi cikarsa vermemiz icin, ilk 6 ayda sadece calpol kullaniyoruz demisti parolu duymadim ama postunuz ustte kalsin bilen biri vardir belki.
Woody Mom081 ateşi çıkarsa calpol yazmıştı doktor. Bunu yazınca bazen tepki alıyorum ama sağlık ocagındaki doktora da hemşireye de güvenmiyorum. Çocuk doktoru değil neticede. Ayrı çocuk doktoruna gitmeli herkes aylık takip için.
Cns_28 Mom081 ilk defa parol verildiğini duyuyorum bence vermeyin. Ya calpol şurup ya da paranox fitil yarım ver dedi doktorum.
eceunverkanra Mom081 Ben de bilemedim, parolun icilip icilmedigini bilmedigim icin yorum yapamiyorum bu yuzden. Sadece mor calpol kullanildigini biliyorum🤷🏼♀️
HonKiPonKiDoNiNo Mom081 Verebilirsiniz Calpol Dolven Parol bunlarin 3 ude paresetemol icerir ve bebekler icin ates dusurucu ve agri kesicidir hicbir sakincasi yok.. Ozellikle dis doneminde extra daha fayda gosterir parol.