Kızlar spinal sonrası kanamaniz çok oldu mu kaç gün sürdü benim hastane de çok kanamam oldu ama şuan 4.gunum kanam çok az ve rengi kahverengi ne döndü gebelik öncesi reglin 4. gününde ki kanamalar kadar ancak var. Bu durum normal mi sizlerde nasıl oldu bilgi verirmisiniz lütfen