bma55 Merhaba anneler 🤗 benim 11 aylık oğlum var henüz anne baba dede mama gibi kelimeleri söylemiyor hiç kelimemiz yok sadece bağırıyor sizce normal mi? Sizin bebişlerinizin gelişimi nasıl ☺️