Ssimge yok canim bizim doktorumuzun dedigine gore hayir o ilac hangisiyse onu kullanmadigin surece sıkıntı yok sadece cocugunu kucagina alirjen maskeni takarsin dezenfektanini sıkarsın öpmezsin bir sıkıntı olmaz tabi Allah korusun insallah olmazsiniz bizde cok sukur henuz daha olmadik kotu seyler getirme aklina