tatlismelegim Ezgiasya Ezgiasya valla ben 89 la girdim.40 ım çıktığında 82 ydim.Emziriyorum diye abartımca 87,5 geri çıktım sonra da bir ay diyet yaptm yeni daha 83,5 um şuan
1204yusufalim Ezgiasya 48 kilo hamile kaldim 60 kilo doğuma girdim 1 hafta sonra 46 kaldim genetik galiba eser kalmadi eskisinden daha da zayıf oldum şuan 😀
Utkucan Ezgiasya 55 ile hamile kaldım 74 ile doğuma girdim bir hafta sonra 64 tüm şuan 61 im burda takılı kaldık ama 6 kilo fazlam var hala
Kereminannesiii Ezgiasya 18-19 kilo aldım 17 kilo verdim 2 kilo kaldı o da kalır diye düşünüyorum. 60 kiloyla hamile kaldım 62 kiloyum şimdi
nneslihan Ezgiasya 53 le hamile kalıp 75 le doğuma girdim eve geldiğimde 65 tim 10 ay oldu doğum yapalı 58 im şuan🥲
Kereminannesiii zeynepduha en rahat emzirirken veriliyor tabi süt olsun diye her şeyi fazla fazla yememek gerekiyor bolca su içmek çok faydalı
Organikumos Ezgiasya 20 kilo aldığıma kesin eminim sonrasında da yıldım tartılmadım belki fazlası da vardı 😢
TuruncuLimon Ezgiasya 30 kilo berdim 5 ayda 56 ile hamile kaldım 78 işe doğuma girdim normal doğum yaptığım içinmi bilmiyorum birden eridim gittim şuanda 48 kiloyum boyum 162 kızım 11 aylık
Eloska Ezgiasya emzirirken bence kiloya takılma ben diyet yaptim emzirirken yani saglikli beslendim aslinda ama sutum kesildi belki ondan da olmayabilir bilmiyorum ama nacizane tavsiyem diyet isini emzirdikten sonraya birakman
Muhasebeciana Ezgiasya hanur isi fazla tuketmiyorum ekmek bile cok nadir yerim 1 kucuk dilim seklinde ama tatliyi cok severum serbetli tatli yemem sutlu tatlular yerim
Ebruea Ezgiasya bence bünye ile alakalı kilo almaya müsait değilse 7-8 ayda gider. Bende 20 kilo almıştım kalan - 2. Doğumdan hemen sonra 7 kilo gitti. İlk 1 yılda da 50 kiloya düştüm. 52 ile hamile kalmıştım.