Hifanurunannesi döktum canim zaten az bisey cikti verilcek kadarda yoktu ama benim sütüm zaten makina çekiminde çok gelmiyodu bebegim emerken daha güzel geliyordu yani hepsini cekemedim ama ugrasicam bugün sağmakla çıkan çıksın ama sonrasinda verdigimden bisey olur mu endiseliyim