Kızlar bebegımı doktora kontrole götürdüm. Kaslarını cok tutamadıgını söyleyerek çocuk nörolojıye yönlendırdı. Bizde gittik ve MR cekınmesı gerekdını söyledı. Ve bı uyku ilacı yazdı gelirken içir uyuycak dedı. Cok endişelendım bebegı MR cekinen varmı aranızda