Dün akşam ev çok sıcaktı baktım bebeğimin vücudu çok sıcak ateşini ölçtüm 38e yaklaşıyodu üzerini çıkardım ateş düşürücü verdim evi soğuttum 50 dkda vücudu soğumuştu. Gece üzerini örtmüştüm baktım yine vücudu çok sıcak ateşi 37 ile 37.7 arası gidip geliyo yine şurup verdim üzerini örtmedim bi saatte yanakları buz yine olmuştu. Sabah baktim yine vücudu sıcak ateşi 36 bucukla 37 arası bu sefer şurup vermedim üzerini çıkarttım bacakları falan hemen soğudu. Ev sıcak geldiği için mi ateşi yüksek yoksa hasta mı bana fikir verir misiniz bebeğim 3 aylık