uykusuzMoMm aha aynı bizim sorunlarımız. Bebeğim doğduğundan beri hiç zorlu bir bebek olmadı, uykusu yerindeydi gaz sorunu yoktu, insanların içinde yabancılık çekmezdi. Ama 7,5 aylık oldu hep mızmızdı. Kucakta oyun oynamak istiyordu sürekli e bizde deli gibi oyun oynuyorduk, geceleri mama dışında uyanmayan çocuk uyanmaya başladı gece de binbeşyüz kere🤦🏽♀️ Ta ki 1 hafta evvel dişi pıııııt patlayana kadar😍 uykuları düzeldi, kendi kendisine oyun oynamalara başladı, huzursuzluğu gitti. 9 ay 22 günlüğüz bu arada 🥰