Daha cok yenııı minnoşko,hoşgelmiş.gazı oldugunu sanmıyorum,daha ılk zamanlar bu kadsr olmaz hemen.sizin kokunuzu hıssetmek istiyormolabir.kucagınıza yatırın sık sık,emınce sakınlesıyorsa meme tutıcaksınıZ,emzırdıkten sonra gazını cıkarmayı unutmayın,ılk altı ay hep sulu kaka olacak gunde beş altı defa yapar,asırı emmek ıstıyorsa karnı toksa doktorumız emzık verin demişti sakınlestırır onu