Ertugrulunannesii 2 ay 21 günlüğüz 40+6 da doğdu bebeğim sezeryanla önceden gündüz uykudan sonra 1 saat durur uyurdu şimdi sanırım süre uzamaya başladı süreyi uzattım ama bu defa uykuyla savaş veriyor uyutamıyorum sallasam ayağımdan çıkıp gidecek gibi kollarımda pışpışlasam yine aynı sürekli bi ağlamaklı kavga hali acaba atak haftasında mıyız ? Ne oluyor düzeni mi değişiyor ne yapmam lazım 😥
Sedaaay Ertugrulunannesii aynıyız bizim oldu olası uykularımız kötüydü şimdi bir haftadır daha iyi bir hafta önce desteksiz kesinlikle uyumazdı şimdi yatağına koyuyorum kendi kendine uyuyo ama uykularımız çok uzun değil en fazla 20dk ve 1bck saat arayla 😪