Hanımlar günaydın.
Bu durum daha önce bir kez daha başına gelmişti kızımın. O zaman tek elinde vardı, avuç içine yayılmamıştı, elinin kenarında pütürlenme ve kabuklanma olmuştu. Kaşıyordu da sürekli. Doktoru o zaman Advantan sürmemi, geçmezse getirmemi istemişti ama Advantanla geçmişti.
Dün evimizin yakınındaki çamlığa gittik. Çamlık bir alan, yürüme parkuru var. Çiçekler, yeşillik, toprak olan kısımlarında var tabii. Kızım çiçek topladı, çam kozalaklarını topladı. Bu arada polenler de iyice çoğalmış, bir de tırtıl gibi canlılar var, birbirlerine yapışık bir sıra halinde gidiyorlar. Her neyse, böyle bir ortamdaydık yani dün.
Bu sabah kızım kahvaltı yaparken iki avuç içinde de dağınık halde pütürler farkettim. Dün eve geldiğimizde bir avucunu kaşıyordu ama görünürde hiçbir şey yoktu. Bu sabah dediğim gibi iki avucunda da pütürcükler çıkmış, bileğine doğru da 1-2 tane var hatta. Sizce bu alerji olabilir mi? Öyleyse neye alerjisi olabilir acaba polene falan mı? Sadece avuç içlerinde var bu arada.