Aydasmom mutlukalp21 yaaa bi de öyle deneyim memede aglamıyo ama sadece dilini degdiriyoo inş benimki de düzelir😔
mutlukalp21 Aydasmom inşallah olur zaman dönem dönem oluyor bebeklerde bazen hiç nedeni yokken bile oluyor cisli bez sayısı azalmadigi sürece sorun olmaz dedi benim doktorum ısrar etme dedi
Hasretkoc Aydasmom bebekten bebeğe bu cok değişken bir durum her bebek bir değil ama onu da göz önünde bulundurun.4 aylık oldu benimkide 🥰
Aydasmom Hasretkoc evet haklısınız her bebek farklı. Ama emmeyince de insan üzülüyo hem aç kalıyo hemde beni istemyo mu diye düşünüyrum o öyle yapınca 😞sagıpta sürekli de veremiyorum durmuyo ki sagım yapıyım😔
Hasretkoc Aydasmom işte tam bu noktada atak oldugunu anlıyoruz😅benım bebegım boyle degıldı cümlesi gececktır ınsallah sabr
Hasretkoc Aydasmom ama yapmalısın yoksa sütün azalır emmedıgı için 10 ar dk sağsan yeterlı olur zaten ıyarı gıtsın en azından