ogul Arkadaşlar bebeğim 4 aylik ve özellikle yüz ustu yattığında veya yüz ustu dönmeye çalıştığında kafası boncuk boncuk terliyor. Bu durum normal mi acaba var mi bebeği böyle olan
Minikpandailay ogul d vitamini eksikliğinden oluyo demişti doktor veya yattığı yastık veya yatak yunluyse belki terletiyodur. Benim kızımın da bazen terler
KUMSAL2020 ogul Banada normal dedi fizyolojik ama d vitaminine baktırmadım siz yinede bi tahlil verebilirsiniz
Emine_1245 Benim oğlumun da o aylarda başı çok terlerdi ama sağlıksal bir sıkıntıdan ötürü olmamıştı. Sonra zamanla geçti