Kızlar 3 ay 12 günlük bir oğlum sürekli ağlıyor gündüzleri durmuyor mizmiz. Birtek uyurkwn sesi çıkmıyor o derece. Geçen acile götürdük ultrasonda gaz dolu bağırsakları dedi. Debridat ve linex bakso verdi probiyotik dünden beri kullanıyorum gazını çıkarıyor kakasını da yapıyor ama yine ağlıyor bu sabah katıla katıla ağladı kucakta da durmuyor bende onunla ağlıyorum anlamadım başka bir sorunu mu var oğlumun korkuyorum artık. Eşim araştırmaya rwbdevu almış p..tesi oraya götürecez. Sürekli uyutmak zorunda kalıyorum çok bunaldım artık çok mutsuzum elimden birsey gelmiyor o ağlayınca öyle