Ezzey canım ben humana stel tea kullanmıştım. Kuru incir, kuru hurma, yiyordum sonra yulaf lapası ,kuru dut ,bestlak damla, 5 lt su içiyorum mesela benim oğlum memede yaşıyor resmen onun çok emmeside etkiliyor düzenli uyku lazım ama onu da bebekle ne kadar olursa. Rezene, kimyon tohumu alıp çay yapıp içtim. Hiç mama kullanmadım. Ama benim oğlum da 6 gün yoğun bakımda kaldı ordayken sağım yapıp götürüyordum ama yine de yetmiyordu mama veriyorlardı. Kendim evde hiç kullanmadım.