Pamukkizimmm her bebek aynı değil biliyorum yavaş yavaş büyüdükçe düzene girer inşallah üst komşumun oğlu maşallah fosur fosur uyur benimki sanki işe gidecek gbi ayakta☺️Ben zaten erken uyanyrm ama gün içinde çok yoruluyoruz o uyudukça sende uyu işlerini hallet sorun çıkaran yoksa önce dinlen vucudun dinlensn bebekle birlikte muhakkak uykunu al