Erselinannesi bizde 18 günlüğüz. Bizimde sıkıntımız bu. Dün gttik temizledi yaktı. K vitamini yapıldı. Akşam bakyım yne kanama olmuş. Doktorunu arasm cocuk cerrahına yönlendirdi. Cerrah baktı parçamı kalmış diye. Cok şükür öyle bi durım yoktı. Kanama olabilir bi iki ay dedi. Eczaneden Göbek bakım seti almıştık. Onu kullanmamamı syledi. Hiçbirşey yaomayın dedi. Bakarız yne kanama cok olursa k vitamini tekrardan yapılır. Bikaç kez dha yakılır dedi. Ama özellikle belirtti temizleme sşye5. Temizledikçe gbekteki bakteriler yenilenşyomış. Kendini oluştıramıyır muş