Esifet Kızım dün aşı oldu. İlkinde hiç bi sıkıntı olmadı ama dünden beri ayağını oynatamıyor dönmek istiyor dönemiyor, ben döndürüyorum bacağına tutturmuyor. Normal mi bunlar? Saat biraz daha 10 olsun doktorunu arayacağım ama bebeğim ağlıyo sürekli :(
Japon Esifet geçmiş olsun. Bir kaç yerde böyle etkilerinin olduğunu okumuştum. Geçiyormuş hemen. İnşallah geçici bi durumdur😞
BirEylulMeselesii Esifet bizde iki gün önce olduk akşama kadar hiç bi şeyi yoktu 9 da uyudu 10 buçuk gibi bi uyandı ateş ve bacağını elletmiyordu şişmişti😢 ilerleyen saatlerde bi de ilk defa aşırı şiddetli kusunca gece acile götürdük ikinci doz bazen böyle etkiliyor dediler. Bidaha kusars getirin dediler şükür eve dönünce ateşi düştü uyudu bacağı hala hafif şiş
kaansmom Esifet becsero aşısı diğer tip aşıya göre ağır bir aşı ve vurulduğu bölgede şişlik yapabiliyor oğlumdada yapmıştı beze gibi şişlik vardı geçti bir haftaya . Yürümüyordu o zamanlad yürüseydi belki ağrıda yapabilirdi
Utkucan Esifet bir arkadaş daha burada aynı durumu yazmıştı bexsero sonrsı kızım yürümüyor demişti normal galiba ağır bir aşı olunca
Esifet BirEylulMeselesii bizimde yaptırdığımda hiç bir şeyi yoktu yürüdü kalktı emeklemedi. Akiam twm uyuma vakti, bacağını oynatamadı hala daha öyle dokunsam kıyamet kopuyor:( ne zaman geçti acaba?
Esifet kaansmom çok dönerek uyur dün gece hep dönmek istediği tarafa ben döndürdüm kıpırdayamadı. Saat ilerlese doktorumuza sorucam çok panik oldum. Ağır bi aşı ama inşallah 3. Dozda böyle olmayız
Mirac_21032019 Esifet kendini sıktıysa aşı olurken kasılmıştır bacagi bizdede oyle oluyo igneden sonra.