Merveyagmur Merhabalar İkisini aynı anda yaptıran oldu mu acaba ? rotavirüs 3.ayda tavsiye ediliyor ama hastalıktan korkuma 2.ayda yaptırmayı düşünüyorum. Aynı anda yaptıran var mı bir sorun oldu mu acaba
Ardenikooo Merveyagmur hastalıktan korkuma derken canım? Hepsinin bı zamanı var diye biliyorum bizde 4 aylık olucaz geçen ay sadece rota aşısı oldu ve 2.ay 3 tane aşı yapıldı yani rotayı yapacaklarıni sanmam..
Sevdamavi Merveyagmur canım biz 2 ay aşımızı olduk üç iğne vurulduk rota aşısı bir ay sonra bizim saglık ocagındaki hemşire tarihlerini yazdı
Hazalingo Merveyagmur Merveyagmur merhaba bizim doktorun önerisi ile aynı anda yaptık 2.3.ve 5. Aylarda 3 doz tavsiye etti. 2ayında hiçbir sıkıntısı olmadı zaten ağızdan veriliyor rota virüs aşısı
Ggzde Merveyagmur Valla aile hekimi ikisi arasında 1 ay olmasi gerek demişti o yüzden 3. Ayda vurduk bence sende bekle 3. Ayda yaptir doktorumda 3 ve 6. Ayinda iki doz şeklinde demişti zaten
Merveyagmur Ardenikooo ishal olması korkusu. 2.ayda olabilir dedi doktorumuz, ama 3 aşı olacak zaten bir de rotavirüs yorabilir dedi. Ama okuyorum herhangi bir yanetkisinin olmadığı söylenmiş. O yüzden bi ay daha kaybetmeden yaptırsam mı diye düşünüyorum 🙁
Momndssd Sevdamavi 3 iğneyi aynı anda mı yapıyorlar? Karma aşı şeklimde alıp yaptıramaz mıyız acaba bilginiz var mı
EsraTurna Aynı anda olmuyor canım isteğe bağlı degil aşılar 2 ay üç tane vurulur ve 28 gün geçtikten sonra rota vurulur ki aşılar tutsun diye
Merveyagmur EsraTurna teşekkürler, rotavirüs 2. Ayda da yapılabiliyor. Sadece hepsi birden ağır gelebilir mi , acaba yaptıran oldu mu diye merak ettim 😊
Uygarelif Biz dün 2 aylık aşılarımızı yaptırdık rotavirüs aşısını bir ay sonraya verdi hemşiremiz arada bir ay olması gerekiyor dedi
SevgiAtlas62 Merveyagmur doktor nasıl tavsiye ediyorsa o zaman yaptırın bence rotayı .. zaten ben rota virüs ü aşı sanıyordum oğluma yaptırana kadar 😂 ağızdan sıvı ilaç veriyorlarmış zaten yan etkisi yok. Azıcık ishal yapabilirmiş bu 2.ay aşısı canlı aşı olduğu için sakıncalı olabilirmiş aradan 1ay geçmesi gerekiyormuş öyle bişeyler demişti bizim hemşire yani bi zaman döngüsü olması lazımmış canlı aşılar arasında
Henakiz Ben geçen gün kızıma 2. Ay aşılarını yaptırdım. Zaten 3 aşı onu yoracak yıpratacak diye rota aşısını 3. aya erteledik. İyi ki de öyle yapmışım kıyamam canı yandı çok :( 3. Ayda rota ve menenjit aşılarını birlikte yaptıracağız.
Merveyagmur Henakiz geçmiş olsun, rota aşısı damla gibi ağızdan veriliyor. Ama tabi çok yorulduysa o da ağır gelebilirmiş belki de
Hazalingo Merveyagmur hayır hiçbir şey olmadı. sadece aşıdan hemen önce yada sonra süt vermeyin kusma olmasın diye hemşire öyle demişti
Sonsuzmutluluk Merveyagmur ben kızıma doktor önerisiyle 3 doz olan Rotateg yaptırdım hepsini doktor kendi verdi 3.4.5 aylarında